Berikut percakapan antara salah seorang mig33 merchant dengan izzaldin:

– starwana@rocketmail.com: hmm… oke. ohya pakcik aku ada nombor SIMPATI dan tak boleh terima authentication code

– izzaldin: oh, aku tidak beritahu ya? i have left mig33 to do something on my own pakcik Happy_16x16

– starwana@rocketmail.com: jadi dah tak keje kat mig33 lagi ker??? Shocked_16x16
– starwana@rocketmail.com: apasal keluar dari mig33 ??

– izzaldin: aku mahu cuba bekerja sendiri dahulu Happy_16x16
– izzaldin: sementara masih muda Happy_16x16
– izzaldin: hehe, aku akan pergi ke bandung tak lama lagi Happy_16x16

– starwana@rocketmail.com: kapan nak ke indon?? singgah lah ke kota ku Happy_16x16

– izzaldin: mungkin desember paling awal, kalau tidak pun, januari

– starwana@rocketmail.com: sendiri ke kat bandung??? Disgust_16x16

– izzaldin: mungkin rakan2 aku akan datang sekali Happy_16x16